.

Wednesday, March 19, 2014


Pasti ramai yang tertunggu2 berita tentang MH370, tentang nasib penumpang2 dan krew2. Pesawat MAS merupakan antara pesawat yang terbaik dari segi teknikal dan kakitangannya, tetapi satu kejadian yang tidak disangka telah menimpa negara kita khususnya MAS. Kekecohan, kekeliruan telah menyelubungi disetiap pelusuk negara. Kenapa dengan teknologi yang serba canggih pesawat tersebut masih belum dijumpai? Kita ketepikan dulu hal2 yang berkaitan bomoh dan alam ghaib ini. Tidak dinafikan kadang2 kita tidak tahu apa yang terjadi dilangit dan dibumi melainkan Penciptanya.

Adakah penantian rakyat Malaysia selama ini akan berakhir pada minggu ini atau minggu2 yang akan datang? Atau mungkin tahun2 yang akan datang.. Kita sama2 berdoa semoga MH370 kembali dengan selamat ke tanahair. Bukan kita pinta benda ini berlaku, tetapi sebagai hambaNya, kita harus percaya setiap yang berlaku pasti ada sebabnya.


Kami di Sensasi-Berita sentiasa mendoakan semoga kesemua penumpang serta krew MH370 selamat kembali ke tanahair khususnya ke pangkuan keluarga. Tiada apa yang lebih menggembirakan selain daripada kepulangan MH370.. #PRAY 4 MH370


0 comments:

Post a Comment